Kbrascioglu Doktorum bu gibi konulara maruz kalirsan, sen lohusasin agzina geleni söyle, simdiyebkadar kirmadigin kadar kirabilirsin insanlari demisti bana. Fena gaza gelmistim ben de. Kimseye tutturmuyordum bebegimi. Sutum de cok azdi zaten. Mama veriyordum. Eve gelen misafir mememe dokunup, hmmm sütün az mı diye moralimi bozuyordu. Ben de HMMM EVET AZ diye dalgami geciyordum. Yok kucagina alisir diyenler, yok kemede mi uyuyor diyenler, BU ÇOCUK AAAAÇ diyenler 😂 Salla hayatım. Bebegim aglauinca eline alip susturmaya calisanlar tipiş tipiş geri veriyorlardi bebegimi bana. Bebegin seni tanir, kokunu alir. Sen yeter ki stres olma. Sakin sakin al eline. Birak susmuyor sende desinler. Ben onun annesiyim de, geç odana. Sarki soyle bebegine, kokla, öp. Sutum az geldiginde ben kendimi kampa sokmustum. Eve kimseleri almadim gunlerce. Simdi de almiyorum zaten 🙈 Herkes beni alttan almayi ögrenecek! Sonucta bir can yetistiriyorum dunyaya. Kimse umrumda degil! Bu arada bebegim 2,5 aylik ve simdiki aklim olsa kendimi hic uzmez, sütüme, bebegime ve kendime daha cok güvenirdim.