aynı durumu bende yaşadım kilo aşımı gayet iyiydi çişi vs de yerindeydi bi gün sabah 8 de kalktı gece 1 e kadar uyumadı hep 10-15 dk gün boyu ağladı meğer açmış mama veriyordum zaten ara ara artık tam vermeye başladım hipp veya sma dene anne sütüne yakın olan onlar