Sürekli meme emmek istiyor. Meme de uyuyor yatırınca 10 dk sonra uyaniyo ya da kucakta uyuyacak.
2 ayligiz. İnanır mısınız sabah 8 de uyandı akşam 6-7 ye kadar uyanikti emerken 5-10 dk uyuyorsa o.
6 da falan uyudu 10 da artık mecbur uyandirdim emsin diye uyurken emiyodu sonra sesten uyandı.
Ayaklarını çekiyor ağlarken gazı var heralde diyorum. Ama memede anında susuyo ne ayak çekme var ne bişey. Yani gazı olsa emerken de aglamaz mi?
Gazını çıkarıyorum zaten. Emmek için yapıyor yani. Başka türlü susmuyor hiçbir şekilde. Memeden çekince ağlıyor hemen doymuyor mu acaba desem cisli bez sayısı iyi kaka yapamıyor her gün 3-4 günde bir anca. Ama önemli olan cisli bez sayısı diyorlar.
Mama yapıyorum artık bazen çaresizlikten ama içmiyor 1 aylık olana kadar mama takviyesi yapıyorduk 1 aylıkken bıraktım sütüm artınca.
Şimdi aç olsa yani yer mamayı değil mi? Tadını beğenmeyip de mi yemiyor acaba açmı diyorum bir yandan. Ama sonra sakinlesiyo birden ayy bilemedim son 3-4 gündür iyice yapışık bana. Emzige alıştırmak zorundayım hiçbir şey yapamıyorum çünkü 🤦🏻♀️😓 2 saatlik uykuylayim iki gündür. Nasıl alstiririm isteyince de tutuor gayet bazen. Öğürme falan yok yani
Philips ultra Air emziği.