gezgin_anne Kayhan kargo bedava yapmışsınız galiba birde dolap koyduğunuz fiyattan %10komisyon aliyir 300 tl üründe size 270 tl kalmalıydı ama
Deletedmom_114 oglumubeklerken Gardropstada pttye verirsek kesinti olmuyormuş bende bunu bilmiyordum başka kargoya veriyordum baktım kesinti oluyor benden ama Gardrops daha iyiymiş dolap kadar kesinti yapmıyor