Krkynaleyna Nmy96 Bebekler doğduğunda K vitamini iğnesi yapılıyor ama bazı bebeklere yeterli gelmiyor. Bizde aynı problemi yaşadık hemen doğduğu hastaneye götürdük tekrardan K vitamini yaptılar. Göbeği de düşmemişti daha zaten 15 günlükken düştü