Merhaba. Bebeğimin göbeğinden bugün kan geldi. Bebeğim daha 10 günlük ve bir kaç gün önce göbeği düştü. Bugun banyo yaptı, biraz önce altını değişirirken göbeğinden kan gelip bodisine bulaştığını gördüm. Önceki günlerde de göbeğinden az az kahvemsi kan gibi geliyordu. Normal mi bu? Çok korktum, panik yaptım. Anneler sizinde bebeklerde böyle oldu mu?