evva17_ Aynen takip edeceğiz dedi inşallah geçer bir an önce, evham da yapıyorum az versem az mı verdim çok versem çok mu verdim diye. Mamadan sonra veriyorum genelde bugün biberonla verdim doktor öyle deyince bir baktım büyük insan gibi içiyor suyu istemediği zaman da bırakıyor. Düzelince ne kadar vermem gerekiyor peki yaşadığım ilçe 45 derece kadar sıcak aşırı bunalıyoruz 🥺 Bu arada teşekkür ederim bilgileriniz için aydınlattınız 🙏😊