ikiprensannesi53_ fazla su hastanelik eder geri dönüşü zor bu doğru. Nasıl ki her şeyin fazlasi zararsa suyunda öyle. Bebeğin idrar çıkışına bakılır, rengine bakılır. Koyuysa susuz kalmıştır ya da hiç idrar yoksa veya azsa da susuzdur. Birde halk arasinda bıngıldak denilen frontal bölge eğer fazla içeri göçmüşse de su ihtiyacı var demektir. Bıngıldak eğer yukarı doğru şişmişse suyu fazla kaçırmış olabilirsiniz. Her canlının suya ihtiyacı var ama ihtiyacı kadarını karşılamak önemli olan fazlası da zarar çünkü