marisback Evdeekmekyok O kadar aynı ki yorumlar. Bir de direkt diğer hesaptan beğeniyi çakıyor komik.
Adosunannesii marisback Canım senin işin gücün özel hayatın kişisel bakımın falan yok mu ? Sadece beni ve arkadaşı takip ediyorsun?
Adosunannesii marisback arkadaşın yorumlarını beğeniyorum aynı düşüncedeyiz o yüzden her yorumuna beğeni atıyorum. Bu ikimizin de aynı hesap olduğu anlamına gelmez, öyle olsaydı editör anlar iki hesabı da kapatırdı
Evdeekmekyok marisback şaka mısın 😂 iki tane hesabı kullanıp kendimi mi beğenicem buradan. Bi ona git ondan çık ona git
Evdeekmekyok Mavileo valla kendi arkadaşınız olduğunda herkesi kucaklıyorsunuz. Başkası yazsa sesiniz çıkmaz
AntiSosyallKelebek Huma22072022 Bende Mart ayında yaptırmıştım 1250ydi galiba 2 katlı şeker hamurlu maşa konseptli
Prensesannesii44 Evdeekmekyok pastanın fotosunu atar mısın çok merak ettm o fiyata nasıl müthiş bir pasta çıktı ortaya
Prensesannesii44 Evdeekmekyok neden inanılmasın fotoğrafi varsa bence atın size inanmayanlar da görsün
sadekahve_bitter Evdeekmekyok atın da inanalım Yani düğün pastası o fiyata anca oluyor biraz abartmayı seviyorsunuz sanki ya da ilgi çekmeyi