Summerwine95 Sevval1507 yani siz öyle bir durum geçirdiğiniz için ekstra hassassinizdir olabilir ama kendinizi yavaş yavaş alistirin.
Sevval1507 Summerwine95 yok hastalıktan dolayı korkmuyorum :) bebeğimin tüm ihtiyaçlarını kendim karsiladigim.halde acaba dışarda yapabilir miyim korkusu var bende
Summerwine95 Sevval1507 ay yapılıyor yapılıyor.Ben mesela dışarda emzirme odası alt değiştirme odası falan pek hijyenik bulmuyorum zorlaniyorum ama arabada falan bir şekilde hallediyorum😂emzirme örtüsü de edinin bir tane istediğiniz yerde emzirirsiniz.Bebek arabasınida seviyorsa bebeniz her türlü olur.☺️
EcrinMelek1- @MamaBearGigi benimde neme+mama şeklinde ilerliyorduk dışarda mama hazırlayıp hemen içiriyordum uyumaya devam ediyordu ve dışarda daha rahat uyuyorlar o kadar gürültüde ama evde çıt sesine uyanıyo 🤦
MamaBearGigi EcrinMelek1- dışarıda canlı bi enerji var, ev öyle değil. Benim oğlum da dışarıda daha çabuk uykuya dalar.
MamaBearGigi Sevval1507 bana geçecek dediklerinde geçmiyoo diye bağırasım geliyordu, ama hakikaten geçiyormuş, sizin de geçer merak etmeyin
bebekece Sevval1507 doktor kontrollerinş saymazsak 17 günlükken cıktık sahile gittşk. Yaz bebebsi zaten oyuzden o uyudu biz oturduk kahve içtik😊
Wanderlust Sevval1507 asla boyle dusunup kendinizi eve hapsetmeyin bebek nasil alisirsa oyle gider eger uzun sure evde kalirsaniz her disari ciktiginizda alistigi ortamdan uzaklastigi icin huzursuz olan bir bebek/cocuk olucak boyle dusunup baslayin gezmelere size de iyi gelicek goruceksiniz🌸
Agg2408 Wanderlust çok doğru ben mesela kızımı alır böyle mahallede bile turlardım markete çıkardım çünkü dediği gibi alıştığı ortamdan çıktığında huzursuz oluyo benim kızım doğduğu günden beri hep dışarda şimdi 11 aylık bayılır dışarıya çünkü doğduğundan beri hep alışık dışarıya çıkmaya hatta böyle daha çok minikten 3-4 aylık falan eşim işte olurdu böyle bazen ağlama krizine girerdi huysuzlanırdı hemen bebek arabasına koyar dışarıya atardım kendimi susardı çıkınca
Sevval1507 Summerwine95 emzirme örtüm var ama ya bebisin burnu kapanırsa diye düşünüyorum ayhh fenalık geldi afsgsgs
EcrinMelek1- @MamaBearGigi galiba mesela bugün düğüne gittik ve bebek arabasında bı iki salladım uyudu 👋😄 o gürültüye rağmen ama evde ses olmasina gerek yok kokumu duysa uyanıyo 🤦
erogluz Sevval1507 ilk bugün çıktık 48 günlük ve aşırı zorlandım avmye gittik giderken uyuyordu yolda acıktı evden çıkmadan sağdığım sütünü yedirdim ancak tekrar acıkması için hazırlığım yoktu ve aksi gibi emziğini de evde unutmuşum kıyameti kopardı
nhlhmz11 erogluz emzirme önlüğü alın , heryer de rahatça emzirebilirsiniz, benim bebeğim de 10 gün olduktan sonra hep çıktım sütü de hiç sagmadim , çok şükür hiç zorlukta yaşamadım :)
Melekg Sevval1507 oğlumla ilk gezme olarak 16 günlük Ken güne gitmiştim korona felan yoktu öyle şeyler kızımla da 20 günlük Ken çıkmıştık
Asdfggh Sevval1507 20 günlükken çıktık bı cafeye gitmiştik. İlk zamanlarımız cok zordu ama geçti cok şükür. 😁