Sevval1507 ohoo hem de ne, 3 gün sütüm gelmedi mama içti hep, sütüm geldiği zaman kontrole giderken yanıma mama almadım emziririm diye, derken bizimki emse de durmadı, doymadı, e mama biberon yok, kv’yi aramıştık gelsin oğlanı götürsün mama içirsin diye, açlıktan saatlerce ağlamıştı, emziriyorum asla doymuyodu, ondan sonra mamaya bağlı yaşadık 🫠 yani bebek bu ağlar, sızlar mızıldar, evde ağlayacağına dışarda ağlasın, korkmayın çıkın. Tabi sabahtan akşama kadar gezilmiyor malum, max 2 saat 🫠🫠