Fatos53 Tseyma sen bı doktora götür. Kan tahlili ver. İdrar ver. Enfeksiyon falan yoksa kolik der doktor zaten. Bir süre sonra duzelicek merak etme sabret sadece. Bende ne zaman duzelicek diye bekleye bekleye 3 ay 11 gün oldu. Geçiyor yavaş yavaş.
edafmo Tseyma ilk 4 ay bende böyleydi. 4aydan sonra düzeldi baya rahatlamıştım, 5aydan sonra tekrar başa döndük gibi. Sürekli sürekli sürekli ağlıyor, uyumuyor, yemiyor çıldırmamak elde değil
Papatyam9096 Benim görümcemin bebeği de aynı sizin anlattığınız gibiydi. Hem kolik hemde alerjik bebek olduğunu öğrendiler sonradan. Annesi tükettiği her şeye dikkat etti. Ama yine de tam anlamıyla çözüm olmuyor tabi. Büyüdükçe biraz daha düzeldi. Belki sizin de öyleyse sebebini bilmek de insana bir yol gösterir.
12-12-34-76 Tseyma ben de asla geçeceğine inanmıyordum zor olduğunu da biliyorum bi tek yaşayanlar sizi anlar zaten. Hayatımın en zor günleriydi Allah sabır versin