Canım hiç korkma Allah’ın izni ile bişey olmaz. Bizim oğlanın ki yaklaşık 2,5 ay sürdü sarılık o dönemlerde bende senin gibiydim çok zor günler geçirmiştim bir türlü geçmiyordu azalmıyordu değerler, 11-12-13 o aralıktaydı değerlerimiz yozgatta yaşıyorum Kayseri’ye bile sevk etmişti dr bizi ama kan almaktan başka çocuğumu delik deşik etmekten başka hiç bir şey olmuyordu. 2 ayın sonuna doğru değerler kendiliğinden azalmaya başlamıştı ve o aralar çocuğu soyutup camın önüne koyardım güneş alsın diye bi baktım git gide rengi açılmaya başladı ve derken 2,5 ayın sonunda değerler düşmüştü. Kışa denk geldiği için güneşi bulmak daha zor oluyordu benim için ama sen şimdi güneş gitmeden bol bol yatır ve kafana takma Allah’ın izni ile geçiyor bu kadar uzamasının sebebi ise anne sütü sarılığı olması. Anne sütünde ki bazı değerler kanda ki bilirubin yükseldiğini düşürmemesi