Carsoon16 2 saatte bir emzirdim ben. Az da olsa emzirmeye çalıştım. Bazen uyandıramadığım da oldu tabii. Oturup çok ağladım. Uyanmadığında Altını açın, kucağınıza alın, ayaklarını gıdıklayın rahatsız olacaktır. Sizi çok iyi anlıyorum. Sakın üzülmeyin geçiyor. Bizimki 2 aylıktı tamamen bembeyaz olduğunda. Sizinkide tez zamanda düzelsin inşallah. Tüm kalbimle diliyorum ♥️