MommysMini ben hiç bi zaman ıslatmıyorum öyle daha lezzetli oluyor. Pişirmeden önce soğanla beraber iyice kavurun fasulyeyi. Ben normal tencerede kısık ateşte 3 saat kadar pişiriyorum gayet de lezzetli oluyor ama vaktin yoksa düdüklüde de olur da ben hiç denemedim 40-50 dk ya pişer diye tahmin ediyorum