Gazının gitmesi için önce bi 20 dk haşlarım ara ara kaynadıkça soğuk su dökerim üstüne yine kaynar yine dökerim haşlandıktan sonra düdüklüde ayarında azcık kimyon da katar yarım saate yakın fasulyesine göre pişiririm. Kaç defa yaptım hiç önceden ıslatmadım eşim yer ben yiyemem bana dokunur ama eşimde hiç gaz problemi olmadı