sezer2022 Buket57 bizimkini meğerse puset rahatsız ediyormuş canım, puset çıkınca sevdi bebek arabasını,, muhtemelen seninkide pusetteyse bel boşluğu yada başka bir şey rahatsız ediyordur
evva17_ Bence biraz alıştırmakla alakalı. Kalabalığa hiç görmeyen bebek huzursuz olur. Ben kızımi 6. Gününde eşimle gezdirmeye çıkardım. Hava aldik ailece sakin bir deniz kenarinda. Sonrasında eşim olmasa bile sling veya kanguru ile dışarı çıkardım. Şuan 3 ay 7 günlük dışarıyı çok seviyor. Mutlaka günde bir kere markette olsa babasi veya ben dışarı çıkarıyoruz 😄
Linaamom Buket57 14 aylık her defasında burnumdan geliyor 😂yerinde durmuyor ve çok inatçı söz dinlemiyor. O küçük zamanları meğerse en kolayıymış
asrinhatasi Buket57 1yaşındaki oğlumla bebek arabasıyla parka yürüyüşe falan gidebiliyoruz çok şükür de market ya da mağazada hep sıkıntı çıkarıyor. Çocuğum sanırım fiyatlara bakıp isyan ediyor başka açıklama bulamadım. 😂