Buket57 benimki dışarı aşığı ama kucağımızda olacak. Arabasında bazen güzel duruyo bazen hiç , yemek yemeye gidersek iyi durur eline bir şeyler veriyorum. Yani dışarıyı çok seven bir çocuk aöa normal araba ve bebek arabasını sevmediği için biraz zor olabiliyor