Tüm dünyadaki doktorlar 6.aydan önce ek gıda vermeyin derken bir doktor 4 bucuk ağlık bebeğe ek gıda verdiriyor. Canım doktorların her dediğine uyunca çocuguna iyilik yapıyorım sanma. Çoğu doktor antibiyotik gerekmeyen durumda bebeklere antibiyotik veriyor çünkü iyileşsinde nasıl iyileşirse önemi yok. Yani her doktor doğru yönlendirme yapacak diye birşey yok bir bebeğin sindirim sistemi 5 bucuk aydan önce gıdayı sindirmek için yeterli değildir. Yavrunu zorlama bırak sütünü içsin doya doya şunun şurasında 2 sene anne sütü alacak yada almayacak kalan ömründe hep bu besinlerden yiyecek zaten. Yani demem o ki doktorunuz saçmalamış tüm dünya genelindeki kabul edilmiş doğruyu kabullenmemiş belli ki yerinizde olsam o doktorun tedavisine bile güvenmem