Ezgi2635 aynı durumdayım maalesef bebeğim 5 aylık hatta otururken bebeğimi kucağımda tutuyordum ayaklarıyla bir bastı zor iyileşen tarafa🥹 birkaç gün acısını çektim doktora gittim görsel olarak kalacak bu dedi cildin yapısından dolayı. ama maalesef sadece görsel değil dokunduğumda bile hassasiyet hissediyorum 😕