Merhaba kızlar dört ay önce Sezeryan doğum yaptım dikiş yerimin bir tarafı tam iyileşmedi dikiş yerim solucan görünümünde doktora gittim bazı ciltlerde bu şekilde iyileşmeye cevap vermez geç toparlanır dedi görünümden rahatsız oluyorsan estetik operasyon geçirebilirsin dedi benim durumum gibi olan var mı tavsiyeleriniz nelerdir görüntü beni rahatsız ediyor