NazEfoglu Bence içiniz rahat etmesi için bı doktora götürmeniz tavsiye ederim benimde 3,5 yasında oğlum var ve geç konuştu sadece konuşmayla ilgili sorunlarımız vardı başka hiç bir belirti yoktu ve anne baba su gibi bir çokta kelimesi vardı ama ben yinede götürdüm doktora normal mi diye içimin rahatlaması için ve doktor hiç birsey yok niye getirdin ki dedi hatta çok normal dedi ama benim içim rahatlamış oldu 🤗 Suandada massallah çok güzel ifade ediyor kendini ben bişey varsa erken tanı çok önemli diyenlerdenim 2,5 yasındada kızım var mesela onun massallahı var çok güzel konusuyor gorumcemin oğlu otizimli ve ben milyon kez bu çocukta bişey var dedim götürün dedim asla dinlemediler beni çocuk anaokuluna basladı öğretmenler farketmiş hemen götürdüler sonra çok geç kalmıssınız nasıl farketmediniz demiş kaç yere götürdüler ve eğitime gidiyor şuan ve ben milyon kez söyledim çünkü asla ismine bakmıyordu tek basına oynuyordu temas edilmesini sevmiyordu merdivenlerden tek inemiyordu korkuyordu gibi bir çok beelirti vardı keşke seni dinleseydik dediler ama iş işten gecmiş oldu 🤷 Onun için bence kimseyi dinlemeyin kesinlikle içiniz rahat etmesi için götürmenizi tavsiye ederim 🤗