NazEfoglu konusmama degil ama ismine bakmama, temas sevmeme biraz suphelendirici bir uzmana danisin ne kadar erken teshis edilirse o kadar iyi. Burada yok 4 yasa kadar konusmadi otizm degildi bizimkide vs diyenleri dinlemeyin her bebek farklidir onun degil diye sizinkisinde de oyle olucak demek degil sonucta cocugunuzu biz gormeden yorum yapiyoruz doktorlar isin uzmani en dogru degerlendirmeyi onlar yapicaktir. Birsey yoksa dahi iciniz rahat eder gunlerinizk supheyle gecirmemis olursunuz🌸