Zeytin_gozlumMor şampuanı hafta da bir yada 2 defa kullanın saçın rengini koruması için fazla kullanınca oda saçı kurutuyor bir de bonacure acil kurtarma saç şampuanı ve saç kremi var ben saçımı boyatınca onları kullanırım düzenli kullanımda saçı toparlıyor netten araştırabilirsiniz