evininannesi yoğun bakıma alındığında hemşireler yıkamış. Beş gün sonra annemle kayınvalidem yıkadı. Daha çok kayınvalide diyebiliriz. Bana geldiler tabi sarsa sarsa sıka sıka. Bir de tuttu ayağından baş aşağı yaptı ayy yine de iyi dayanmışım laf etmedim. Bir tek parmağındaki şu yüzüğü çıkarır msıın dedim. Çıkarayım şu yüzüğü diye laf sokmuştu. Ya hassas teni, yeni anne olmuşum. Ayrıca bebeğim yoğun bakıma girmiş psikolojim kötü. Neden sürekli laf sokma derdindesin ya. İlk günlerimi zehir etmişti. Aklıma geldikçe deliriyorum. Ay bana da iç dökme postu oldu pardon🙁