Yasemin5 bende önerilerinizi dikkate alarak uygulamaya çalıştım dün ama mümkün değil uyanıklık süresi 2 saat maksimum 2bucuk saat, onu da tek olmama bağlıyorum yanlız oyalamakta çok zorlanıyorum oda sıkılıyor, ananeye gitmiştik bir ay kaldık alıştı orda kalabalığa kucaktan kucağa gidip duruyordu durabiliyordu 3 saate yakın şuan tek kaldık oda sıkılıyor fark ediyorum hava çok sıcak dışarı da çıkaramıyorum akşamları baba gelince yarım saat felan ancak cikabiliyoruz, uyuma şeklimiz de çok zor disler bir çıksa onunda sıkıntısı var uyku eğitimi düşünmedim değil, önerileriniz eğitim niteliğinde ama uygulaması daha zormuş :(