Bebim bebeğim de 4.5 aylık. Son 1 aydır kakasında çok az da olsa kaka görüyorum. Ve hep mukuslu-gürültülü kaka yapıyor. Doğdu doğalı mukus olmayan bi kakası yok. Ama mesela en son 10 gün önce kan gördüm, ben süt ve süt ürünleri tüketiyorum hala. Şu an yok kan. Daha da artması gerekmez miydi? Bir de deri testi çok zor oluyor mu? Kan verirken bile çok zorlanıyoruz