Mukaddeshnn yanlış anladınız sanırım demek istediğimi🥰 ben oğlum acaba meme ile doymuyor da o yüzden mi sürekli uyanıyor diye düşündüğüm için ek olarak kaşık maması versem mi diye düşündüm. Çünkü artık yarım saatte bir uyanmaya başladı. Bu onun gelişimini de etkileyen bir husus. Sürekli uyanması onun için ne kadar sağlıklı bilemiyorum. Doktorum memeye alıştığı için sürekli destek istediğini söylüyor. Ben bebeğimi hala 2-2.5 saatte bir zaten besliyorum. Eğer bu durum böyle olsaydı benim için sorun teşkil eden bir durum olarak görmezdim. Gittikçe bu süre düşmeye başladı. Yarim saatte bir olmaya başlayınca ikimiz içinde zorlaşan bir süreç olmaya başladı.🥰