Anneler merhaba. Oğlum 7 ay 12 günlük. 4.ay atağından beri giderek artan sürekli uyanmalari mevcut. Yeni yeni tadimlardan sonra ek gıdaya geçtik diyebilirim. Hiç hazır bir ürün kullanmadım ancak kaşık maması gibi bir düşüncem vardi. Bakarken iyi geceler maması diye geçiyor bazı kaşık mamaları. Bilmiyorum etkisi var mı veren var mı sürekli uyanmalarina bir etki eder mi kullanmalı miyim ya da gece yatmadan tok tutacak bir şey var mi? Bu arada emerek uyuyor uyandığında hep meme istiyor. Aç olduğunu düşünmüyorum tiryaki gibi bir şey. Uyanıyor birkaç çekip geri uyuyor. Ama sık sık uyanmasindan artık yoruldum 🙁