abnztb baloglusss Sağlıkla gelsin bebeğiniz inşAllah ♥️🙏🏻 Bir kızım yok Rabbim nasip eder de olursa adını ELİF koyardım. Manası çok güzel bir isim 🙏🏻
B1M Duyguilaymert çoook severim İlay ismini eşimi ikna edemediğim için Miray oldu bizim kızımızın adı🙃