Eminebdk biz iki ay önce yaşadık bende ayni sekilde hem drun yaptirmasanda olue demesiyle hemde maddi durumum el vermediği icin yaptirmamistim 3,5 yaşındayken yani iki ay önce kızımda oğlumda ayni sekilde kusma ishalle basladi. Kizim hem rota yüzünden hem kabızlığı yüzünden karnının şişmesi nedeniyle 1 hafta hastanede yatti antibiyotik ve sıvı takviyesi aldi surekli atesi düşmuyordu biz onunla ilgilenirken evde oğlumda ayni olmus cayır cayır yanıyor onuda getirttik hastaneye sabaha kdr serum yedi. Bir hafta da iyileştik biz probiyotigin de çok faydası oluyor ishaline falan.. Cok bulaşıcı bi hastalık dikkat edin ben evi dezenfekte edeceğim diye canim cikti tüm oyuncakları bile elden geçirdim. Allah korusun cocuklarimizi