Arkadaşlar çok fazla rota virüsü hakkında sorular görüyorum ben size yaşadığım olayı anlatayım isterseniz ondan sonra bir düşünün derim .
Benim 2tane oğlum var şuan ilk oğlumda rotavirüsü aşısı olduğunu söyledi hemşiremiz gereklide değil aslında demesiyle ben yaptırmadım oğlum 1yaşına girdiği zaman oğlum akşam otururken bir anda şiddetli bütün yediklerini istifrade etti . Ben önemsemedim üşüttü herhalde dedim ve ardından 2-3kez daha şiddetli kusmasıyla biz direk acile gittik bağırsak enfeksiyonu dendi ama ertesi günü çocuk doktoruna gitmemiz söylendi eve gittiğimde oğlum çok şiddetli aşırı kötü kokulu tarif bile edemiyorum bez altında bağlı olduğu halde sürekli değiştirmeme rağmen sürekli bezinden taşan ishali vardı herneyse doktora gittik tahliller yapıldı ve doktor hemen yatış rotavirüs olmuş demesiyle şok oldum bilmiyordum bile böyle bir haftalığın olduğunu asıl süreç o günden sonra başladı oğluma sürekli serumlar takıldı hiçbirşey yiyemedi en az 4-5kilo verdi ve bir türlü geçmek bilmeyen ateşimiz de var tabi sürekli sulu bezlerle sabahlara kadar eklem yerlerine koyduk 1ay kadar kaldık hastanede ve bu öyle bir hastalık ki bağırsak düğümlenmesinden korktu doktorumuz 1gün bile geç kalsaydık böbrekleri iflas edebilirmiş susuzluktan şiddetli su kaybı vardı çünkü .
Size en büyük tavsiyem imkanınız el veriyorsa bütün dozları yaptırın.