Sadeturkkahvesi wc alistirmadan önce söylüyordu çişi geldiginde ama öyle çok sık degil. Sabahları da bazen kuru kalkiyordu. Bende memeyi kestikten bir hafta sonra eğitime başlarım, bide karnım da iyice büyümeden başlayım diye karar verdim. İlk iki üç gün hep saldi altina. Belirli saatlerde goturmedim. Bbazen bir saatte bir bazen iki satte bir bazende kızım istediğinde götürdüm. üçüncü günden sonra biraz daha alıştı bende az çok yapacagi saatleri öğrendim götürüyordum öyle yapıyordu. Sonraki 2 3 gün icerisinde de kendi söylemeye basladi o şekilde oldu. Bu süre içerisinde çok dışarı çıktık ama disaru çıktığımız zamanlarda gerileme oluyordu eve gelince düzeliyor. O yüzden işte 4 5 gün çıkmamayi düşünüyorum iyice otursun diye. Çokta sormadım çiş var mı diye. Sadece cisin geldiğinde soyle diyorum o da bunaltmicak şekilde