Sadeturkkahvesi bi adet 26 aylık var çişi hallettik de kakayı henüz tam halletmiş değiliz dışardayken falan altına yapıyor bazen. Oyuna dalınca da çişi kaçırdığı oluyor. Dün misafir vardı evde kalabalık olduğundan mıdır nedir çişini üstüne yaptı söylemedi bana. Günler zorlu geçiyor çok inat ağlayacak 80 tane şey bulur. Emmeye tam gaz devam. Gündüz sıcak diye evdeyiz genelde 10 kere havuzuna girip Çıkar. Akşam üstü dışardayız. Bi de bi çılgınlık yaptık eşimle yavru köpek getiriyoruz eve iyi mi ettim bilmiyorum. Bebem yolda gördüğü kedi, köpek, kuş dahil her türlü canlının peşinden koşturduğu için arkadaş olsun istedik.