Minnakbebik Omerverdem çok sağolun . Maalesef evet. 1 yaş aşısında da 9. Ayın hatırlatma dozu vuruluyor. O yüzden ilk önce bağışıklığı oluşmuş mu bakılacak. Ona göre doktor çok vurdurma taraftarı değil