Bebeğimin bir yaş aşısından 2 gün sonra tatil rezervasyonumuz var aşıyı yaptırmadan gitmek istemiyorum orda mikrop vs kapar diye ama aşı da günlerce huzursuzluk ateş vs yapıp bağışıklığı düşürüp hastalıklara yatkınlık yapabiliyormuş doktorumuza sordum aşının etkisi 24 saat sonra sona eriyor dedi ama burda günlerce şikayetleri devam eden kişiler duydum başına böyle bi durum gelen var mı veya bir önerisi olan ?