NilD bana göre tek sıkıntısı çok ağır puseti boşken yaklaşık 5 kg içinde bide bebek olunca inanılmaz ağırlaşlıyo bazen sadece yakın yerlere ev içine gitceğim zaman arabasını almıyorum sadece pusetle gidiyorum inan kollarım kopuyo onun dışında bana göre bi eksisi yok yağmur korumalığı falan da çok sağlam zaten senin bebeğin ozaman puset zamanını çoktan geçmiş olucağı için almana bile gerek yok pusetini arabası çok rahat taksiye vs tek elle kapatarak binebiliyosun ben çocuk kucağımdayken yapıyorum