Bebegım 4bucuk aylık e bebekten travel sıstem almıstım oda kullanıslıydı ama tek basıma zor oluyordu puseti govdesı ayrı falan fazla kullanmadan letgodan sattım ve hemen pact modelını aldım gayet güzel bugün dışardaydım hep bebegım gayet güzel rahat uyudu ve çok hafıf kullanırken uçuyo resmen