Bssraa2 kaç aylık? Benim hala hiperlaktasyon problemim var çözemedik. Sütüm fazla. Ama 6 aydan sonra şişme yapmadı. Hala fazla ama bir ara çözmeye çalışırken bu sorunu sağıyordum nereye bulursam oraya yinede azalmadı sadece tişörte akması ve taşlaşması sorunu olmadı. Geçmeyen tazik yapmışlar. Hatta bir ara ben şüphelendim azaldı diye. Kayınvalidem emzirmediğin memeyi sağ bakalım dedi, elimde 10 dakika sağdım, şok olduk çıkan süte. Ki daha 2 ay önce yani 10 10.5 aylıkken azaldığından şüphe ettim. Ki çocuk emdiğinde daha fazla geliyor. Şişmesi terbiye olmamış demek diye biliyorum. Zamanla oturuyor.