tubasd aşkım 1 yaşinda , 1+1 öyle iyi geceler diyecek oda çok yok bizde, gece 2 veya 3 kez emmek için uyanır sonra derin uykuya geçer. Ama sıkıntı şu güzel gündüz emmeyi bıraktığından beri daha çok bağımlı oldu. Yani olduğu yerde açıp emmeye çalışıyor. Her yerde üstelik. Azaltarak olmayacak gibi sanki. Çünkü normalde durduk yere gelip emmezdi. Şimdi bağımlı..