alpik3461 öncelikle geçmiş olsun.inşallah lekeleri daha da yayılmaz. Aslında mavi ışıkla tanı koyuluyor. Evet bu tarz lekelere 2 yaşından önce krem vb verilmiyor.. sonrasında verilse dahi çok işe yaramıyor diye duymuştum.bence iyi bir hastanede iyi bir nöroloji ve cildiye görsün derim. Anladığım üstüne düşülmemiş gibi.En azından ne olduğunu bilirsiniz. Kızım 3 aylıktı bileğinde beyaz lekeler görülmeye başlamıştı.hemen özelde cildiye ye götürmüştüm .mavi ışınla hipomelanozis tanısı konuldu. ordan nöroloji gördü. Mr, egg çekildi.sonuçlar temiz çıktı. Zamanla artar yada azalır yada renginde farklılar olur dendi.daha beyaz yada daha açık tonda değişebilir dedi doktor.ama herhangi bir tedavisi ilacı yok demişti.sağlığını organlarını etkilemez demişti.sadece fiziksel görüntüsü farklı olacak demişti. Benim kızım Şuan 26 aylık. Kızımın gelişimi artıkça yani kilosu boyu lekelerinde de artış oluyor. Bir anne baba olarak üzülüyoruz.bir yandan da buna çok şükür diyoruz.