Mrh, öncelikle rabbim şifa versin.anlattigin şeyleri bire bir bizde yaşadık. Önce vitiligo, sonra Nevüs Depigmentozus, en sonda hipomelanozis of ito teşhisi koydular. Bizde lekeler Blaschko çizgiler şeklinde devam ediyor…
ilk etapta cigerinden parça alınıp pataloji gormeli dediler.ama çokk küçük oldugu için yaptirmadilar. Sonra nörolojik olabilir mr ile egg istediler.onu yaptırdık.sukur hicbir şey çıkmadı.kremler kortizonlu diye vermediler..herhangi bir tedavisi de yokmuş ..sadece aşırı güneşten ve aşırı soğuktan koruyun dediler.herhangi bir kızarma kabuklanma olursa tekrar getir dediler..lekelerin zamanla azabilecegini yada artabileceğini. Renginde açılma yada koyulaşma olabileceğini söylediler.zamana bırakıp takip edeceğiz dediler..şuan benim kızımda lekeler artmış durumda.yani gelisimi arttıkça lekeleri de artıyor.insallah geçer yavrularımızdan . dualarımız kabul olsun🤲