Busratasdemir95 basak__333 ay sen nasıl dayaniyorsun o ağrıya bir kere de olmamış benim bir arkadaşımda da olmuştu kıza dedim birde ne kadar aciyabilir diye insanın başına gelmeyince anlamiyormus. Benim ilk dogumum bu acı gerçekten başka bir acı yani
basak__333 Busratasdemir95 şaka gibi bi donem yani. Sezaryen Doğum yaptım ama bana bütün agrilari unutturmuştu gerçekten. Anne olmakta en çok ne zor deseler kesinlikle emzirme derim. Göğüslerin terbiye olana kadar alışana kadar çok zordu gercekten 🤦🏽♀️