Merhaba kizlar. Benim bebeğim 3 aylık oldu, benim yaklaşık 1 aydır sağ göğüsumde mercimek tanesi kadar şişlik öldü sonra büyüdü kizardi ve şişmeye başladı ağrısı da çoğaldı doktora gittim iltihap olduğunu soyledi antibiyotik kullandım hala iyileşmedi şuan sisiligi çok ve ağrım da fazla ne yapmalıyım bana yardımcı olursanız sevinirim.