dgn-adl1 NilDua e bebekten akıyorum genelde ama internette bi tık daha hesaplı sanırım geçen gün eşim söylemişti
cogulsahis NilDua amazonu takip edin sürekli değiştiriyorlar fiyatları en ucuz orda oluyor ben 3 numara 1.2 kg 370den stokladım 800 gramı da tanesi 235ten
Melike-emirasaf edafmo sma Bebelac tan iyi ama hem güzel kilo da aldırıyor comfort olan gaz da yapmıyor optipro da iyi bebeniz gazliysa comfort deneyebilirsiniz
edafmo Melike-emirasaf hipp kullanmıştım daha önce içiyordu severek ama sma optipro ya başladık bakalım şimdilik iyi gibi