Hep sma kullanıyordum 9 buçuk aylığız , çok içmiyor olmasına rağmen gelişimi de iyi o kadar içip yememeye rağmen diyorum , tabi ki kilolu bir bebek değil. Ama çok kusmaya başladı , bebelac gold aldım dün ama bir anda değiştirmeye de cesaret edemedim. Bir bebelac bir sma veriyorum. Bebelactan sıkıntı yaşamazsak bir aya komple bebelaca geçeceğim çünkü bebeğim dün ilk defa deliksiz uyudu , doğdu doğalı uyuduğunu bilmem , mamadan mı yoksa tesadüf mü orası muamma tabi