Elif1993 İnşallah bizdedir olmaz. Doktordan haber bekliyorum. Sağlık ocağına derse mecbur vurdurcaz orada. Geçmiş olsun. Teşekkür ederim
cinartos0 Elif1993 bizde De alerjiye yatkınlık olduğu için kendi doktorumuz sağlık ocağında vurdurma dedi, biz üniversite hastanesinde vurdurduk her ihtimale karşı çok şükür bisey çıkmadı. Döküntü var mı bebeğinizin vücudunda?
TunaGoktug Hastanede yaptırın ne olur ne olmaz . Ben yetişkin olduğum halde alerjik bir yapım olduğu için sağlık ocağında yapmadılar hiç bir aşımı . Bebek bu hiç risk almayın