morlu_baby inanılır gibi değil yani ağızlarında çıkacak iki cümleye bile nazlaniyorlar hayret birşey, bizeb6 aylık kontrolünde söyledi doktorumuz 9. Ayda kızamık aşısı var, 6 aylık oldunuz zaten bundan sonra yumurta sarısına başlayın dedi bende bebeğimin çoklu besin alerjisi var özellikle yumurtaya yediremem ki dedim o halde vuramayiz burada hastanede doktor kontrolünde vurdurun aksi bir durumda müdahale edilebilmesi için