Bende başta ben isofix hemde 360 dönen istiyordum fakat adac geçmiş ve sağlam olanların çoğu dönmüyor 0-36 olanlarda sadece besafe stretch be, storchenmühle ve cybex vardı. Bizde bi tane cybex anoris kendi arabamıza cybex g pallas babamın arabasına aldık.