Canansaa Hisar Hastanesinde yaptırdık. Ameliyathane de steril ortamda, çoğu hastane kirve alıyordu mesela burası asla kabul etmedi sonuçta bu bir cerrahi işlem diye. Duasını yaparak kesiyorlar benim için önemli olan oydu hatta çoğu yerden daha pahalıya geldi ama olsun. Cerrahi sünnet diye geçiyor sanırım. İlk 10-12 saat çişini yapamadı ama daha fazla tutamayınca şelalee 😂 Ne merhem ne ilaç ne huni hiç bir şey kullanmadık 2 gün sonra bandajını çıkarmaya gittik iyileşti zaten banyo bile yaptırdık yani